Happy Birthday, #HaveASafeJourney

One year ago, at night, a boring night at the airport, I opened a blog. I thought it was time to do that and I simply tried.

One year later, that girl with a big dream is still there, writing from the same PC and about the same thing. One year later, the team behind this blog grew up and made a lot of mistakes, but maybe even some good things. One year later we created a strong, effective community about running, travelling, writing… Or simply leading a healthy & happy lifestyle. One year later, I may have not achieved every goal I had in my mind when I started, but I guess I did quite a good job. I had fun, I ran long, I lost weight, I travelled, I met amazing people, I started appreciating little things, I started loving myself, I started a new journey, a new chapter, I became 18, I took a photo with Lindsey Vonn, I skied in a m a z i n g places, I have a new PB on the 5 & 10k (did on the same day) and I am living the life I was meant to.

Maybe next year I will not be sick on my blog’s birthday and I’ll celebrate properly with some Champagne (or a long run). But for now, that’s enough. #HaveASafeJourney is my life’s motto, hope you made it yours. It has been a pleasure writing & exchanging opinions and some advice with you. All the best for the upcoming months.

This blog is also yours.

Un anno fa, di sera, una noiosa sera in aeroporto, ho aperto un blog. Credevo fosse ora di farlo e ci ho provato.

Un anno dopo, quella ragazza con sogni enormi è ancora qui, a scrivere allo stesso PC delle stesse cose. Un anno dopo la squadra dietro a questo blog è cresciuta e ha fatto un sacco di errori, ma forse anche qualcosa di buono. Un anno dopo abbiamo creato un forte ed efficiente gruppo sulla corsa, sui viaggi, sulla scrittura… O semplicemente, sul vivere uno stile di vita sano e felice. Un anno dopo potrò anche non avere ancora raggiunto ogni obiettivo che mi ero prefissata quando ho iniziato, ma sto facendo un buon lavoro. Mi sono divertita, ho corso a lungo, ho perso peso, ho viaggiato, ho conosciuto persone eccezionali, ho iniziato ad apprezzare le piccole cose, ho iniziato a volermi bene, ho iniziato un nuovo viaggio, un nuovo capitolo, sono diventata maggiorenne, ho fatto una foto con Lindsey Vonn, ho sciato in posti eccezionali, ho un nuovo record sui 5 e sui 10 km (fatti lo stesso giorno) e sto vivendo la vita per cui ero destinata.

Forse il prossimo anno non sarò malata il giorno del compleanno del mio blog e festeggerò in maniera adeguata con champagne (e una corsa lunga magari). Ma per ora è abbastanza. #HaveASafeJourney è il motto della mia vita e spero che l’abbiate resto anche vostro, in parte. E’ stato un piacere scrivere e scambiarmi opinioni e consigli con voi. Vi auguro il meglio per i prossimi mesi.

Questo blog è anche vostro.


  
  
  
  
  
  
  
  


  
Have A Safe Journey!

Love,

Camilla & #HASJ team

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s