RUN BABY RUN: Crisis

This is hard to explain. Maybe because it’s 00:28 am, I’m tired and I wanna sleep. But I’m really in a running crisis and I don’t know what to do. I mean, I know I can run 20km, but not only running them.Okay, let’s start from the beginning. On May 17th I ran 15km for the first time. I walked the first 3, then ran the whole 1st hour and walked a little between km 13 and 14. On May 31st I ran 18km for the first time (on the treadmill). I did not feel good meanwhile. Since that moment I restarted suffering of tibial pain. Then London. I felt great in London, but I was running shorter distances. And then back home, a faster pace and longer distances to deal with. I hadn’t run very good during August. I had pain and honestly nor even a bit of lust. After the 20k (17th of August) I have run only once (3.22k). And I felt bad. I could not run them all. And I don’t know why. Surely my body was tired. But I know I could have gone farther and faster. My mind is stopping me.

Questa è dura da spiegare. Forse perché è mezzanotte passata sono stanca e ho voglia di dormire. Ma sul serio, sono in una crisi di corsa e non so cosa fare. O meglio, so di poter correre 20km, ma non mi basta.

Okay, iniziamo dalle origini. Il 17 maggio ho corso 15 km per la prima volta. Ho camminato i primi tre, poi ho corso tutta la prima ora e ho camminato nuovamente tra il 13º e il 14º km. Il 31 maggio ho corso i 18 km per la prima volta (sul tapis roulant). Non mi sono più sentita così bene. Da quel momento in avanti ho ricominciato ad avere dolore al tibiale. E poi Londra. Ho corso alla grande a Londra, ma correvo solo distanze più brevi. E poi a casa, passo più veloce e distanze più lunghe da affrontare. Non ho corso bene ad agosto. Ho avuto dolori e nemmeno un po’ di voglia. Dopo i 20km ho corso una sola volta (3.22km) e non mi sono sentita in armonia. Non sono riuscita a correrli tutti. E non so perché. Sarei potuta andare più lontano e più veloce. La testa è il mio limite oggi.

   

 Have A Safe Journey!

Love,

Camilla

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s