#4 Photo Diary

Another week is finished, time to record what happened!So, I have already told you how my Monday was like, so I will be really outstanding and I will start from Tuesday this time, which, honestly, was quite boring. Just went to Bergamo as usual, a bit of studying and then I enjoyed a cappuccino at VOX while ready Val Culley’s Masterpiece, “Death In The High City”, a stunning thriller set in the older part of Bergamo, the Upper City.

Un’altra settimana è andata, credo sia tempo di riportare qui l’accaduto! Visto che vi ho già raccontato com’è stato il mio lunedì, sarò molto controcorrente ma farò iniziare il mio resoconto da martedì, che, onestamente, è stato abbastanza noioso. Sono andata a Bergamo come sempre, ho studiato un po’ e poi mi sono rilassata da VOX (un locale fantastico in viale Papa Giovanni dove il caffè è qualcosa di spettacolare) con un cappuccino e un buon libro: “Death In The High City”, il capolavoro di Val Culley, una scrittrice australiana, ambientato in Città Alta.

IMG_5252

Wednesday was cooking day! Made nana splits and exotic quinoa for my family.

Mercoledì mi sono dedicata alla cucina… Ho preparato la banana split e la quinoa per la mia famiglia. 

IMG_5274IMG_5280

I went to Bergamo again on Thursday, yeah, on “T-Days” I go to Bergamo… Gym and English class as usual.

Giovedì sono andata di nuovo a Bergamo, corso di inglese e palestra come sempre.

IMG_5303IMG_5317

 

Finally Friday came, bringing all this fog to start the weekend greatly. However, I treated myself with a big bowl of mango and almonds for breakfast.

Finalmente è arrivato il venerdì, che ha portato con sé tanta nebbia quanta ne bastasse per farci iniziare il weekend nel migliore dei modi. Comunque sia, mi sono premiata con una tazza di mango e mandorle per colazione.

IMG_5316

Both yesterday and today I went running short distances, in order to see how my knee pain is going after a bit of rest and everything seems fine. However, I will have a proper result tomorrow. Last but not least, Sunday breakfast was pancake based!

Infine, sia ieri che oggi sono uscita a correre per pochi chilometri, per vedere come va il mio ginocchio dopo qualche giorno di riposo e sembra che tutto vada bene, anche se sono domani avrò un risultato preciso. Ultimo ma non meno importante, la colazione di domenica era a base di pancake!

IMG_5338IMG_5364IMG_5351IMG_5350

That was my week, pretty busy but pretty funny… How was yours?

Questa è stata la mia settimana, abbastanza piena ma anche abbastanza divertente… Com’è stata la vostra?

Have A Safe Journey! ♥

Love,
Camilla

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s