Women That Changed My Life

You probably do not know much of my life, except for what I want you to know by sharing, but I have not always been like this. I have been through a lot of bad moments, that I personally prefer to keep private, from which I took a decision that changed my life.

On the 16th of February 2015 I woke up and as usual I looked at myself in the mirror… I didn’t like what I saw, not only my body but also my face: I was sad, angry, stressed, tired… it was time to change, I couldn’t go on like that.

That morning I bought @WayOfGray eBooks and I started my journey… whereas there is much food I wasn’t willing to give up, so when I looked on the Internet for recipes I found more people that inspired and keep inspiring me. However, internet is not the only source of inspiration, as you will read.

Molto probabilmente non sapete molto della mia vita, fatta eccezione per ciò che io voglio che voi sappiate e comunico attraverso i social network, ma non sono sempre stata così. Ho avuto momenti non facili, che personalmente preferisco tenere per me, in seguito ai quali ho preso una decisione che ha cambiato la mia vita.

Il sedici febbraio mi sono svegliata e come sempre mi sono guardata allo specchio… Non mi piaceva ciò che vedevo, e non mi riferisco tanto al corpo, quanto all’espressione: ero triste, arrabbiata, stressata e stanca… Era il momento di cambiare, non potevo continuare così.

Quella stessa mattina ho comprato i libri di @WayOfGray e ho iniziato un nuovo percorso… eppure c’erano così tanti cibi a cui non ero disposta a rinunciare, così ho cercato online alcune ricette “sostitutive” e ho trovato nuove persone che mi hanno ispirato e continuano ad inspirarmi. Internet non è però la mia unica fonte di ispirazione come presto leggerete.

As mentioned before, Sophie from #WayOfGray is the person who gave me the right mood to start a journey and I will always be grateful to her for this. She always posts motivational quotes and thoughts about fitness and health, though she keeps her account true, posting not only about the ups but also about the downs of life.

Come anticipato, Sophie di #WayOfGray è la persona che mi ha dato la spinta a iniziare questo viaggio e le sarò sempre grata per questo. Sul suo profilo di Instagram parla spesso di fitness e salute, pur mantenendo il suo account vero, parlando non solo dei momenti belli, ma anche di quelli meno belli, comunque parte della vita.

Website: www.wayofgray.com
Instagram & Twitter: @WayOfGray
Facebook: Way Of Gray

Sophie! Her eBooks

My absolute idol is Jenny, from #HealthyFans. She’s a food blogger from Amsterdam: her recipes are super easy to make and delicious. She’s amazing and when I saw her before and after pic I felt even more motivated. She’s my model, the woman I’d like to become and this will never change.

Il mio idolo è senza alcun dubbio Jenny di #HealthyFans. È una food blogger da Amsterdam: le sue ricette sono facilissime da fare e deliziose. Lei è fantastica e quando ho visto la sua foto “prima e dopo” mi sono sentita ancor più motivate. Lei è il mio modello da imitare, la donna che vorrei diventare e questo non cambierà mai.

Website: www.healthyfans.com
Instagram: @HealthyFans
F
acebook: Healthyfans

Jennyhealthy fans 2

#FitGirlCode’s team is of course in the list, how could I manage going to the gym without my FitGirl Bottle? And the recipes I found on  their website are crazy and damn good.

Il team di #FitGirlCode è ovviamente nella lista, come potrei andare in palestra senza la mia bottiglia firmata #FGC? E le ricette sul loro sito sono qualcosa di meraviglioso.

Website: www.fitgirlcode.com
Instagram: @FitGirlCode
Facebook: Fitgirlcode

Bottles! LOL

But the person I am most grateful to (not only because she is the only one I know personally) is Jessica, my personal trainer for NYC Marathon and like a big sister to me, who has always been there, also through the worst moments of my life. I won’t be anything without her and I am glad to have her in my life. She believes in me & supports me like nobody else. Thank you, sista.

Ma la persona a cui sono più grata di tutte (non solo perché la conosco personalmente) è Jessica, la mia personal trainer per la maratona e una sorella maggiore per me, che è sempre stata al mio fianco, anche nei momenti peggiori della mia vita. Non sarei nulla senza di lei e sono lieta che faccia parte della mia vita. Lei crede in me e mi supporta come nessun altro. Grazie sista.

UpsLOLBe HappyJ&I

Have A Safe Journey! ♥

Love,
Camilla

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s