My Weekend in 8 Photos

So… After the pancake photo, there has been a big increase in the views of the blog and I received photos from some of you: I’m glad you shared your pancakes photo with me and they all looked delicious! You guys have made me so happy! I still can’t believe it there has been such a good feedback of the recipe.

Unluckily, for the rest of the week I didn’t get the chance to cook anything else because I had to study. But for this week tests are over… And my favourite part of the week has started: the weekend. How do I keep myself busy? There is a really good range of things to be honest…

Dopo la pubblicazione del post riguardante i pancakes, c’è stato un gran aumento di visualizzazioni e ho ricevuto diverse foto da alcuni di voi con i vostri tentativi: sono lieta che abbiate condiviso le vostre foto con me e tutti i vostri pancakes sembravano deliziosi! Mi avete resa felicissima: ancora fatico a credere che ci sia stato un così positivo feedback della ricetta!

Sfortunatamente per il resto della settimana non sono riuscita a cucinare nient’altro, causa studio. Ma per questa settimana le verifiche sono finite ed è iniziata la parte che preferisco: il weekend! Cosa combino nel weekend? Mi tengo impegnata con una buona serie di cose, ad essere sinceri…

I normally go skiing on Saturday afternoon. I used to be a ski racer, but unluckily I couldn’t go on with school and I chose to stop racing and to focus on another part of the sport: the selections to become a ski teacher.

Normalmente il sabato pomeriggio vado a sciare. Un tempo facevo anche fare di sci, ma sfortunatamente col passare degli anni non sono più riuscita a praticare uno sport a livello agonistico e andare bene a scuola, così ho deciso di smettere con le gare e dedicarmi a un’altra parte dello sport: la preparazione alle selezioni per accedere al corso maestri.

On Saturday evening I work as a waiter in a café, not for my own will, but because of my dad’s will: he wants me to pay half of my London trip planned for next summer.

Il sabato sera lavoro come cameriera in un bar, non per mia spontanea volontà, ma per la spontanea volontà di mio papà che vuole che mi paghi metà del mio viaggio a Londra, il prossimo luglio.

Sometimes, I also get the chance to go for a run, late on Saturday evening or early on Sunday morning.
A volte riesco ad andare a farmi una corsetta il sabato sera, prima di cena, o la domenica di prima mattina.
This weekend, I forgot my keys inside my house and all my family was away, so I found myself in this lovely hotel room (my family has an hotel) with a cool bath though!
Questo weekend poi ho dimenticato le chiavi di casa dentro casa e tutta la mia famiglia era via, così mi sono ritrovata a dormire in hotel (la mia famiglia ha un hotel) e devo dire che la camera aveva una bella vasca!
On Sunday morning I went skiing again with Umberto’s Angels, the name given to our mini group.
La domenica mattina sono andata a sciare di nuovo con gli Angeli di Umberto, il piccolo gruppo che prepara le selezioni con me.
Finally, on Sunday evening I had to study damn hard for a physics test on Monday! Please, you still have time to rape me and take me to Canada. I would appreciate, really.
Infine, ho passato la domenica pomeriggio e sera a studiare per la verifica di fisica di lunedì! Per favore, avete ancora tempo per rapirmi e portarmi in Canada. Lo apprezzerei, sul serio.
That’s all… I had to set a new date for the Pancake Party as we were all busy studying, but I guess you will see a lot of pancakes soon.
The plans for this week are amazing, stay tuned, I have a lot to share!
Questo è tutto… Abbiamo dovuto spostare il Pancake Party perché eravamo tutti occupati, ma credo vedrete presto una montagna di pancakes.
Per questa nuova settimana ho programmi fantastici, state connessi, avrò molto da condividere!
 

Have A Safe Journey! ♥

Love,
Camila

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s