First Training Week

Running a marathon has been my dream since I was 11 and now this journey is up to start. My dad promised me to run NYC Marathon when I would be 18 a long time ago, while drinking a coffee at the Trump Tower in New York City, the day after his first marathon.
Now I am seventeen, I need a new challenge in my life and I guess this is the biggest I have ever had, but I can’t wait to start training seriously.

I will post training updates, programs, workout gear & tips, GoPro photos and videos while running and whatever passes in my mind. On Monday, I went out for a 10 km run/walk with dad and on Tuesday I ran 4 km with a friend. For now, my week goal is 30/40 km per week, I don’t wanna overtrain or injury myself.

This is my journey, my point of view, how’s yours?

Correre una maratona è il mio sogno da quando avevo undici anni ed ora, questa meravigliosa avventura sta per cominciare. Papà mi ha promesso di correre la leggendaria maratona di New York insieme per il mio diciottesimo compleanno, quando eravamo a bere un caffè alla Trump Tower, il giorno dopo la sua prima maratona.
Ora ho diciassette anni, ho bisogno di una nuova sfida e credo questa sia la più difficile che abbia mai fatto, ma sono emozionata all’idea di cominciare ad allenarmi seriamente.

Posterò aggiornamenti, programmi di allenamento, qualche foto di indumenti sportivi, foto e video fatti con la GoPro, consigli che ho ricevuto e che ritengo validi e qualsiasi cosa passi nella mia mente. La scorsa settimana ho corso 9 km lunedì con papà, 4 km martedì con un’amica, e quasi 20km tra mattina e pomeriggio di domenica. Per ora, il mio obiettivo è di 30/40 km a settimana, non voglio sovraccaricare troppo il mio fisico, né tanto meno infortunarmi.

Questo è il mio viaggio, il mio punto di vista, com’è il vostro?

Monday, Predusolo

Tuesday, Street Running

Sunday Morning, San Peder

Sunday Afternoon, Fontanino di Pora

 

Have A Safe Journey! ♥

Love,
Camilla

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s